Найбільший у росії судновий оператор «совкомфлот», який володіє десятками танкерів «тіньового» нафтового флоту, 2024 року зіткнувся з різким погіршенням фінансових результатів, повідомляє The Moscow Times.
Чистий прибуток компанії, яка до війни володіла найбільшим у світі флотом танкерів класу Aframax, а також 10 криголамами, скоротився більш ніж удвічі — з $943,3 млн до $424,4 млн, випливає зі звітності «совкомфлоту», опублікованої 7 березня.
Прибуток компанії експлуатації суден знизився на 33%, до $1,12 млрд, і на стільки ж просів показник EBITDA — $1,052 млрд проти $1,535 млрд роком раніше.
«совкомфлот» ще 2022 року було включено до списків санкцій США, Євросоюзу й Британії, а торік під санкції потрапили десятки його танкерів, які возили нафту в обхід західних обмежень. У січні впроваджені санкції США торкнулися 69 суден «совкомфлоту», зокрема 54 танкерів для нафти й нафтопродуктів і чотирьох газовозів. А в лютому під європейські санкції потрапили «дочка» «совкофлоту» ТОВ «СКФ арктика» й 74 танкери, пов'язані з «тіньовим» флотом росії.
Посилення санкцій може вдарити по фінансових показниках, попереджає «совкомфлот» у звіті: «У результаті санкційних обмежень компанія допускає скорочення платежів до отримання за деякими договорами тайм-чартеру, укладеними на звітну дату».
Станом на лютий загальна кількість внесених до «чорних списків» російських танкерів перевищила 270. Під санкціями, за даними S&P Global, опинилися судна, що возили половину морського експорту нафти з росії, або 1,5 млн барелів на день (б/д), третину з яких – у Китай.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти