У початок

Азійські НПЗ скорочують виробництво через зростання витрат на нафту

Різке зростання вартості фізичних вантажів сирої нафти, оскільки Китай та Індія поспішають замінити російські потоки, як вважають трейдери, спонукає нафтопереробників в інших частинах Азії розглянути можливість зниження тарифів.

Як повідомляє Bloomberg, оманська нафта й Murban в Абу-Дабі, найбільш згадувані сорти Близького Сходу, підскочили за останній тиждень, показуючи, як вплив санкцій США на росію від 10 січня поширюється на світовий енергетичний ринок. Зі слів трейдерів, це підштовхнуло витрати на сировину для переробників і знизило маржу, яка навіть стала негативною.

Так звані комерційні нафтопереробники, які більшою мірою залежать від експорту через невеликі внутрішні ринки, найбільш вразливі до зростання цін. Ці виробники, багато з яких розташовані в Південній Кореї, Сингапурі й Тайвані, зазвичай покладаються на нафту Саудівської Аравії, оцінену за такими еталонними показниками, як Оман, для їх базового постачання, а також спотові закупівлі з Близького Сходу й інших країн.

Стрімке зростання витрат на вантажні перевезення через наслідки санкцій США також збільшує витрати, з якими стикаються нафтопереробники. Деякі торгові переробники тимчасово припинили закупівлю додаткових спотових вантажів і розглядають можливість скорочення постачань або тимчасового закриття, повідомили трейдери.

Рентабельність нафтопереробників упала з $2-3 за барель до невеликих втрат. Згідно з даними S&P Global Commodity Insights, валова маржа нафтоперероблення у Сингапурі, еталонному показнику для Азії, цього тижня впала до мінус 65 центів з $3,75 на початку цього місяця.

Близькосхідна нафта пережила найбільші стрибки цін на цей час, оскільки вона є основним сортом для китайських та індійських покупців, які намагаються компенсувати втрачені російські потоки. Попит на постачання з Атлантичного басейну також було підтримано. 

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти