У початок

Autotrans запровадив «Знижки партнерів» у мобільному додатку

Мережа автозаправних комплексів Autotrans запровадила  новий розділ у своєму мобільному додатку – «Знижки партнерів», повідомляє прес-служба мережі.

Завдяки йому клієнти отримають доступ до акцій від закладів різних сфер – це автомийки, аптеки, кафе, ресторани, кінотеатри, магазини одягу, квіткові крамниці, салони краси тощо.

У додатку також доступні унікальні промокоди, які дозволяють отримати додаткові бонуси чи спеціальні пропозиції. Використання цих промокодів можливе лише через мобільний додаток Autotrans, що робить його ще більш привабливим для постійних клієнтів.

Розділ «Знижки партнерів» діє як електронна дошка, де зібрані актуальні акції та місця, які пропонують знижки. Наприклад, у додатку можна знайти інформацію про партнерів, які пропонують вигідні умови на каву, косметичні процедури, покупку одягу чи відвідування кінотеатрів.

«Ми прагнемо зробити співпрацю з клієнтами максимально вигідною та комфортною. Новий розділ – це не лише спосіб отримати додаткові переваги, але й підтвердження нашої турботи про споживачів. Ми хочемо, щоб наші клієнти отримували максимальний комфорт та користь від кожної взаємодії з Autotrans», – прокоментувала Ганна Варченко, заступник директора з питань маркетингу мережі АЗК Autotrans.

У компанії зазначили, шо не зупиняються на досягнутому та вже працюють над розширенням списку партнерів і впровадженням нових функцій у додатку.

Для того, щоб скористатися новими можливостями, потрібно завантажити мобільний додаток Autotrans, зареєструватися та відразу отримати доступ до «Знижок партнерів» і промокодів.

Довідка enkorr

Група компаній «Автотранс» (Полтава) працює на ринку нафтопродуктів і скрапленого газу з 1999 року. Наразі мережа нараховує 26 АЗС і АГЗП.

Наприкінці 2021 р. мережа розпочала кампанію з ребрендингу своїх АЗК у повністю оновленому стилі.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти