У початок

Autotrans перезапустив свою мобільну гру для клієнтів

Група компаній Autotrans з початку серпня перезапустила мобільну гру для смартфонів Panda A-Runner, де гравці можуть вигравати знижки на пальне. Про це повідомила enkorr директор відділу маркетингу мережі Ганна Варченко.

З її слів, повернення гри Panda A-Runner стало для команди мережі АЗК Autotrans навіть більш відповідальним кроком, ніж перший її запуск 2021 року.

«Зараз ми хотіли не просто повернути нашим клієнтам гру, а дати ще більше сервісу, емоцій і знижок», — каже вона.

Основна маркетингова ціль мобільної гри від Autotrans, як зазначає Варченко, —  створення нової точки взаємодії із зовнішньою аудиторією.

«Сьогодні можна бути на зв'язку зі своїми користувачами чи клієнтами за допомогою прямої реклами, корпоративного сайту, соціальної мережі й інших методів. Для нас саме гейміфікація стала точкою входу до комунікації з брендом», — пояснила директор з маркетингу мережі.

Нагадаємо, гра Panda A-Runner від Autotrans передбачає, що гравці керують пандою, яка ловить квитки. Вони можуть приносити різні призи, включаючи знижки на пальне і каву.

Для того, щоб ці знижки стали доступними, гравець повинен бути зареєстрованим у програмі лояльності й мати встановлений додаток Autotrans.

Усі виграні знижки зберігаються в додатку в розділі «Мої знижки» і дійсні протягом 30 днів. Знижки не можна поєднувати з іншими акціями й використовувати тільки один раз на одну транзакцію.

Гра доступна на платформах AppStore й Google Play і щосезону може мати нові призи й знижки.

Нагадаємо, 2021 року Autotrans запустив мобільний додаток і гру для смартфонів Panda A-Runner. Це перший такий кейс у сегменті паливного ритейлу.

Довідка enkorr

Група компаній «Автотранс» (Полтава) працює на ринку нафтопродуктів і скрапленого газу з 1999 року. Наразі мережа нараховує 26 АЗС і АГЗП.

Наприкінці 2021 р. мережа розпочала кампанію з ребрендингу своїх АЗК у повністю оновленому стилі.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти