Група компаній Autotrans з початку серпня перезапустила мобільну гру для смартфонів Panda A-Runner, де гравці можуть вигравати знижки на пальне. Про це повідомила enkorr директор відділу маркетингу мережі Ганна Варченко.
З її слів, повернення гри Panda A-Runner стало для команди мережі АЗК Autotrans навіть більш відповідальним кроком, ніж перший її запуск 2021 року.
«Зараз ми хотіли не просто повернути нашим клієнтам гру, а дати ще більше сервісу, емоцій і знижок», — каже вона.
Основна маркетингова ціль мобільної гри від Autotrans, як зазначає Варченко, — створення нової точки взаємодії із зовнішньою аудиторією.
«Сьогодні можна бути на зв'язку зі своїми користувачами чи клієнтами за допомогою прямої реклами, корпоративного сайту, соціальної мережі й інших методів. Для нас саме гейміфікація стала точкою входу до комунікації з брендом», — пояснила директор з маркетингу мережі.
Нагадаємо, гра Panda A-Runner від Autotrans передбачає, що гравці керують пандою, яка ловить квитки. Вони можуть приносити різні призи, включаючи знижки на пальне і каву.
Для того, щоб ці знижки стали доступними, гравець повинен бути зареєстрованим у програмі лояльності й мати встановлений додаток Autotrans.
Усі виграні знижки зберігаються в додатку в розділі «Мої знижки» і дійсні протягом 30 днів. Знижки не можна поєднувати з іншими акціями й використовувати тільки один раз на одну транзакцію.
Гра доступна на платформах AppStore й Google Play і щосезону може мати нові призи й знижки.
Нагадаємо, 2021 року Autotrans запустив мобільний додаток і гру для смартфонів Panda A-Runner. Це перший такий кейс у сегменті паливного ритейлу.
Довідка enkorr
Група компаній «Автотранс» (Полтава) працює на ринку нафтопродуктів і скрапленого газу з 1999 року. Наразі мережа нараховує 26 АЗС і АГЗП.
Наприкінці 2021 р. мережа розпочала кампанію з ребрендингу своїх АЗК у повністю оновленому стилі.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти