Військові та їхні родини вже заощадили 2 млн грн завдяки знижкам на пальне, каву, товари магазину й фастфуд у мережі АЗК Autotrans. Економія стала можливою завдяки участі компанії у програмі підтримки «Плюси» в застосунку «Армія+», повідомляє Autotrans у Facebook.
Як зазначається у повідомленні, 2 вересня 2025 року Autotrans офіційно приєднався до цієї програми, яка допомагає зменшити повсякденні витрати військових у критичний час.
«Усі знижки множаться на тисячі транзакцій і перетворюються на значний ресурс у масштабі країни», — зазначили у компанії.
Щоб скористатися пропозицією, користувачі генерують QR‑код у застосунку «Армія+» і показують його оператору перед оплатою.
Окрім цього, Autotrans запустив кампанію «Плече до плеча» у партнерстві з 18‑тою окремою бригадою армійської авіації імені Ігоря Сікорського. Частину коштів від продажу кави — 600 тис. грн — автоматично спрямовано на закупівлю необхідного обладнання для бригади.
«Бізнес у війні — це не лише про виживання підприємства. Це про вибір — стати частиною тих, хто підтримує тил, поки наші захисники стоять на передовій», — наголосили в Autotrans.

Нагадаємо, мережа продовжує реалізовувати системні проєкти для підтримки ЗСУ з перших днів повномасштабного вторгнення.
Як писав enkorr раніше, до ініціативи «Плюси» у застосунку «Армія+» долучилися WOG, ОККО і Ukrnafta. Вони також дають знижки на пальне й на продукцію своїх кафе і маркетів.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти