TotalEnergies, одна з найбільших у світі енергетичних компаній, підписала Меморандум про взаєморозуміння (MoU) з Air France-KLM щодо постачання додаткових 1,5 млн тонн, або майже 1,9 млрд л, екологічного авіаційного палива протягом 10-річного періоду до 2035 року. Про це повідомляє ESGToday.
Нова угода базується на контракті, підписаному між компаніями 2022 року, згідно з яким TotalEnergies зобов’язалася постачати 800 тис. тонн екологічно чистого авіаційного палива (SAF) протягом 10 років, починаючи з 2023 року. SAF дозволяє скоротити викиди CO₂ щонайменше на 75% і до 90% протягом усього життєвого циклу палива порівняно з еквівалентами викопного палива, повідомила компанія.
SAF переважно використовується авіакомпаніями Air France-KLM Group для рейсів із Франції (відповідно до французького законодавства) й Нідерландів. Починаючи з 2025 року, усі рейси, які відправляються з європейських аеропортів, повинні будуть використовувати мінімальний відсоток SAF, починаючи з 2% від усього споживаного палива 2025 року й зрости до 70% на 2050 рік.
До 2030 року Air France-KLM прагне скоротити викиди CO2 на пасажиро/км на 30% порівняно з рівнем 2019 року. Організація прагне досягти цієї мети шляхом поєднання оновлення флоту, оперативних заходів, таких як екопілотування, й використання принаймні 10% екологічнішого авіаційного палива на всіх своїх рейсах, що навіть перевищує нормативні зобов’язання.
«Забезпечення обсягів більш екологічного авіаційного палива, необхідного для декарбонізації нашої діяльності, серйозна проблема. Ця угода з TotalEnergies – подальший крок у цьому напрямі й свідчення нашої давньої підтримки розвитку виробництва SAF у Франції і Європі. Міцний сектор SAF, здатний задовольнити потреби нашої галузі, – ключовий чинник суверенітету й енергетичної незалежності Європи», — сказав Бенджамін Сміт, головний виконавчий директор Air France-KLM Group.
SAF, що постачається Air France-KLM, виготовлятиметься з відходів і залишків циркулярної економіки й вироблятиметься на біопереробних заводах TotalEnergies у Франції і Європі, а також на інших нафтопереробних заводах (НПЗ), які займаються спільним переробленням. Сировина, включно з сільськогосподарськими відходами, є головним джерелом для SAF, але паливо, яке постачає TotalEnergies, походить із джерел, що не конкурують з харчовими продуктами для людей або кормом для тварин, як того вимагає політика Air France-KLM, повідомляє TotalEnergies.
Торік TotalEnergies оголосила про нові цілі масштабування виробництва екологічно чистого авіаційного палива, включаючи очікування досягти потужності в 500 тис. тонн на рік до 2028 року й мету виробляти 1,5 млн тонн на рік до 2030 року.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти