У початок

2024 року Shell постачила рекордну кількість морського СПГ

Shell Plc заявила, що постачила рекордні 1,1 млн тонн морського скрапленого природного газу для енергетичних суден 2024 року, оскільки найбільший у світі гравець СПГ бачить розширення використання палива, яке стало вирішальним для енергетичного переходу. Про це повідомляє Bloomberg.

Очікується, що глобальне споживання СПГ зросте приблизно на 60% на 2040 рік, згідно з прогнозом Shell щодо СПГ. При цьому кількість суден, що працюють на скрапленому природному газі, збільшиться майже вдвічі протягом наступних п’яти років, до понад 2 тис. 2029 року, заявили в Shell.

«CПГ сьогодні допомагає судновласникам скоротити викиди парникових газів і дотримуватися екологічних норм більш економічно ефективним способом, — сказав Bloomberg в електронному листі Том Саммерс, старший віцепрезидент Shell з маркетингу і торгівлі СПГ. — Ось чому попит на судна, що працюють на СПГ, зростає, і все більша частка глобальних операторів і власників обирає СПГ як альтернативу паливу з меншим вмістом вуглецю».

У той час як Європейський Союз запровадив правила, спрямовані на викиди суден, на світовому ринку суднового палива все ще домінує нафта. За даними Міжнародної морської організації, регулятора галузі, 2023 року СПГ становив лише близько 6% споживання.

Попри те, що він викидає менше вуглецю, ніж суднове паливо, отримане з нафти, СПГ все ще є викопним паливом і його критикують за викиди надпотужного метану, зокрема мільярдер Ендрю Форрест, виконавчий голова Fortescue Ltd, який планує використовувати «зелений» аміак для декарбонізації свого гірничодобувного у судноплавного флоту.

«Ви думаєте, що викидів немає, але коли ваше паливо складається з 96% метану, їх не може не бути, — сказав Форрест у неділю, маючи на увазі прихильників LNG. — І ви оприлюднили це, тому що вміст метану в атмосфері подвоївся протягом десятиліть».

Серед замовлень на судна, які можуть працювати на альтернативах нафти, останні дані показують, що СПГ випереджає інші варіанти, такі як метанол.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти