В начало

Жовтневий імпорт бензину в США досяг мінімуму з часів пандемії

Імпорт бензину у США, що транспортується на воді, впав у жовтні до найнижчого рівня з часів пандемії COVID-19, а європейські постачання до США, так званий Північно-східний вантаж, досягли рекордно низького рівня.

Азійські вантажі скоротилися більш ніж удвічі порівняно з минулим роком, згідно з даними трейдерів і відстеження руху суден, повідомляє Reuters.

Знекровлений потік до країни з найбільшим споживанням бензину має ознаки продовження цього місяця на тлі слабкого попиту й високого внутрішнього виробництва, що може спричинити додаткові проблеми для світових цін на нафту та прибутків нафтопереробників.

Ціни на нафту недалеко від трирічного мінімуму, досягнутого у вересні через слабкий попит з боку Китаю, другого за величиною споживача бензину у світі, а нафтопереробники по всьому світу зіткнулися з падінням прибутків до багаторічного мінімуму через уповільнення економічного зростання й збільшення кількості електромобілів.

США імпортували 335 тис. барелів на день (б/д) бензину у жовтні, що на 37% менше, ніж торік, і є найнижчим показником із квітня 2020 року, згідно з даними торговельних аналітиків Kpler.

Цього місяця Kpler оцінює імпорт на рівні 365 тис. б/д.

Найрізкіше падіння жовтневих водних постачань спостерігалося з Європи, найбільшого вантажовідправника бензину у США, які впали до найнижчого рівня з травня 2020 року – 137 тис. б/д, а також з Азії, надходження з якої знизилися на 74% з вересня – до 21 тис. б/д, що менше, ніж половина від середнього торішнього показника, за даними Kpler.

Основна частина імпорту з європейських нафтопереробних заводів (НПЗ) надходить у США. Northeast минулого місяця впав нижче за 100 тис. б/д, що є найнижчим показником з 2016 року, згідно з даними відстеження суден від Vortexa.

«Листопад може бути навіть нижчим», — сказав аналітик Vortexa Рохіт Ратод.

Європейські нафтопереробні підприємства виробляють менше бензину через низьку норму прибутку й річне технічне обслуговування, сказав аналітик FGE Бенедикт Мангеоллес.

Орієнтовна маржа прибутку від бензину у північно-західній Європі у листопаді впала нижче за $6 за барель станом на 18 листопада, що є семитижневим мінімумом, згідно з підрахунками Reuters.

Закінчення сезонного технічного обслуговування збільшить пропозицію в Європі, і якщо ціни впадуть, знову може стати вигідним доставляти бензин до США, зазначив Мангеоллес.

«Арбітраж був здебільшого закритий до початку листопада через дуже погану економічну ситуацію з боку ЄС», — сказав аналітик Sparta Commodities Хорхе Молінеро.

Низькі запаси бензину у США Східне узбережжя також може стимулювати збільшення імпорту, додав Молінеро.

Станом на листопад запаси у регіоні становили 51,8 млн барелів. На 15,6% нижче від середнього показника за п'ять років для цієї пори року, показали дані EIA.

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти