Європейський ринок бензину, який боровся зі слабким експортним попитом, отримує поштовх, оскільки вихідні потоки в листопаді відновлюються від багаторічного мінімуму, пише Bloomberg.
Згідно з даними енергетичної аналітичної компанії Kpler, постачання бензину й компонентів суміші з Європейського Союзу та Великої Британії в інші регіони мають намір піднятися цього місяця приблизно до 977 тис. барелів на день (б/д). Це на 17% більше, ніж у жовтні, коли обсяги впали до мінімуму з травня 2020 року. Більші потоки на ключові ринки у США й західну Африку підтримали показники листопада.
Потік європейського бензину до США збільшився в останні тижні перед сплеском попиту, який очікується під час свят подяки, тоді як запаси перебувають на багаторічному мінімумі на сезонній основі. Постачання в США, як очікується, зросте на 33% порівняно з попереднім місяцем – до приблизно 157 тис. б/д, найвищого показника з серпня.
Збільшення постачань до центру перевалки й зберігання біля Ломе в Того допомогло збільшити європейські потоки у західну Африку до найвищого рівня за три місяці. Вантажі, що прямують до Ломе, майже у 10 разів перевищують жовтневий рівень і становлять понад 108 тис. б/д.
Потік бензину з Європи до Нігерії, який упав із запуском мега-нафтопереробного заводу (НПЗ) в Данготе, також відновився цього місяця до приблизно 134 тис. б/д. Однак обсяги становлять лише близько половини від рівнів, які спостерігалися в той самий час минулого року.
Незвичайно високі постачання у Саудівську Аравію також підвищили європейський експорт. Близько 100 тис. б/д спрямовуються у порти «Янбу» й «Джидда» вздовж Червоного моря.
Однак відновлення експорту цілком може виявитися швидкоплинним, і очікується, що потоки скоротяться найближчими тижнями.
«Оскільки в останні дні погода у США стала холоднішою, кілометри пробігу, ймовірно, зменшаться, а попит на бензин, ймовірно, впаде», — сказав Аджай Пармар, директор з нафтових ринків і енергетичних переходів компанії ICIS, що займається аналізом даних.
А триваюче нарощування виробництва бензину на НПЗ у Данготе «суттєво обтяжуватиме маржу європейських заводів і, ймовірно, призведе до скорочення експорту бензину з країн ЄС», вважає Пармар.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти