З 6 січня 2024 року директором з маркетингу компанії Ukrnafta призначено Наталію Хомік. Про це повідомляє Асоціація ритейлерів України (RAU).
Як зазначається, з 2021 року Хомік обіймала посаду СМО в мережі «Територія мінімальних цін», а з 2019 до 2021 року працювала Head of CRM в компанії Eldorado.
«Говорять, що у змаганні між сильним і розумним перемагає несподіваний… І несподівано для всіх (і для себе теж) я перейшла з fashion-ритейлу у паливний. Якщо ви уявили мене в касці й формі на свердловині, то мушу розчарувати – туди беруть лише справжніх профі. А я, як завжди, займатимусь улюбленим маркетингом», – прокоментувала своє призначення Хомік у Facebook.
За інформацією RAU, на посаді директорки з маркетингу Ukrnafta Наталія Хомік займатиметься розробкою і впровадженням комплексної маркетингової стратегії, націленої на розвиток бренду Ukrnafta як lovemark через розвиток якісних комунікацій у міксі маркетингових каналів і комунікаційних платформ, розвитком CRM-маркетингу і програми лояльності, управлінням даними та інноваціями маркетингу.
Нагадаємо, раніше департамент маркетингу «Укрнафти» очолював Максим Міклашевський, який до цього працював у «БРСМ-Нафта».
Довідка enkorr
«Укрнафта» – найбільша нафтовидобувна компанія України, оператор національної мережі АЗС. У березні 2024 року компанія вступила в управління активами Glusco і загалом оперує 545 АЗК: 460 власних і 85 в управлінні.
Компанія реалізує комплексну програму відновлення діяльності й оновлення формату автозаправних станцій своєї мережі. З лютого 2023 року «Укрнафта» випускає власні паливні талони і картки «NAFTAКартка», що реалізуються юридичним і фізичним особам через ТОВ «Укрнафта-Постач».
За оцінками Консалтингової групи «А-95», частка «Укрнафти» на роздрібному ринку зросла з 3,9% 2022 року до 6,5% у другій половині 2024-го. Після приєднання мережі Shell частка державної мережі у І півріччі 2025 року може зрости до 8,5-9%.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти