Після українських ударів Росія має дефіцит бензину на рівні близько 20 % від потреби, зараз у РФ діє заборона на експорт бензину та дизеля. Про це повідомив президент Володимир Зеленський під час спілкування з журналістами.
Він наголосив, що удари України вглиб Росії є відповіддю на щоденні атаки РФ на українську критичну інфраструктуру та цивільні об’єкти. Президент переконаний, що змусити Росію зупинитися може санкційний тиск і її неспроможність продовжувати фінансування війни.
«Ми розуміємо, що Усть-Луга, Приморськ – досяжні. Те, що відбулося, – це справді, на мій погляд, великий успіх. За нашими даними, дефіцит бензину у ворога – до 20 відсотків від потреби. Різні оцінки є: від 13 до 20 відсотків, але підтверджено, що дефіцит уже суттєвий. На наш погляд, до 20 відсотків на сьогодні», — зазначив Зеленський.
Президент також акцентував, що Росія почала імпортувати бензин із Білорусі та Китаю. Зокрема, росіяни збільшили імпорт із Білорусі в шість разів і скасували ввізне мито. Крім того, у РФ діє заборона на експорт бензину та дизеля.
«Ворог повинен відчувати ціну цієї війни. Але ми не вбиваємо цивільне населення. Українські війська завдають тільки точкових ударів саме туди, куди стоїть завдання», – наголосив він.
Як повідомляв enkorr, 30 вересня влада рф заборонила експорт дизельного пального для частини компаній і продовжила обмеження на продаж бензину за кордон, оскільки удари українських безпілотників порушують роботу нафтопереробних заводів й іншої паливної інфраструктури.
За підрахунками Reuters, у серпні через атаки безпілотників нафтова галузь рф втратила 17% потужностей з перероблення, а сумарний простій НПЗ встановив історичний рекорд — 23%, або 6,4 млн т. У вересні під удари дронів потрапили щонайменше 7 НПЗ — рязанський, саратовський, самарський, волгоградський, ільський, «новойл» в уфі й «кінеф» у ленінградській області.
Гуртові ціни на бензин у рф із початку року зросли більш ніж на 40%. Це негативно впливає на інфляцію, оскільки здорожчання пального неминуче підвищує витрати у сільському господарстві, транспорті й логістиці, що трансформується у зростання цін на продукти й товари першої потреби.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти