Якість нафтопродуктів, що постачаються в частини Збройних сил України, здебільшого відповідає найвищим очікуванням військових. Про це повідомили у Консалтинговій групі «А-95» із посиланням на опитування представників низки підрозділів, зокрема керівників служб ПММ.
«Дизпальне проходить контроль якості на всіх етапах постачання – від нафтобази до кінцевої заправки техніки у бойових підрозділах. Жодного нарікання за весь час із 2022 року в нас не було», – каже голова одного з підрозділів матеріального забезпечення, що працює на південному напрямку фронту.
Начальник служби ПММ бригади, що утримує агресора на східному напрямку, також зазначає якість ДП. «Невеликі питання були взимку 2022-2023 року – трохи замерзало, тому почали замовляти «Арктику», відтоді все чудово», – повідомив фахівець.
Високу якість ДП підтвердили й відповідальні за цей напрям роботи військовослужбовці інших підрозділів з різних ділянок фронту. Також немає нарікань на бензини А-92 й А-95.
У більшості згадок про низькоякісне пальне фігурує бензин А-80. «Буває таке, що «пальці» постукують, але теж нечасто. Решта бензинової техніки успішно працює на бензині А-95, навіть та, для якої рекомендовано 92-й», – додає голова служби ПММ однієї з найбільших бригад ЗСУ.
Його колега з ОК «Схід» теж констатує, що якість А-80 іноді незадовільна: «2014 року постачався «А-76 Форсаж», оце був супербензин».
Військові зазначають, що майже всі випадки нарікань на якість пального у підрозділах стосуються порушення техніки зберігання нафтопродуктів і шахрайства персоналу. «Якість пального – мегавідповідальне питання. З 2022 року було декілька випадків з претензіями. Я надсилав на аналізи зразки за свій кошт у приватні лабораторії, і щоразу якість підтверджували, а причина негараздів лежала в іншій площині», – пояснює військовий, відповідальний за розподіл пального в одному з бойових підрозділів.
Так, в одній із частин, де виходили з ладу двигуни, викрили махінації відповідальної особи, в результаті яких бензин змішувався з дизельним пальним. Інший випадок масового виходу з ладу двигунів легкової техніки спричинений тим, що подаровані волонтерами каністри з-під цукрового сиропу не очистили належним чином перед використанням.
У Консалтинговій групі «А-95» також повідомили, що важливим питанням у сфері забезпечення українського війська пальним лишається інфраструктура. «Військо потерпає через дефіцит техніки для розподілу нафтопродуктів. Паливовози, цистерни, які можна використовувати під склади, паливно-роздавальне обладнання – все це потрібне у великих кількостях. Якщо у вас є щось із переліченого і ви можете передати це у військо, то, будь ласка, звертайтеся до нас», – каже співзасновник «А-95» Артем Куюн.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти