В начало

Судновласники переглядають контракти на китайські судна через побоювання податків США

Судновласники й фрахтувальники коригують лізингові контракти, щоб упоратися з багатомільйонними портовими зборами, які, як очікується, накладе на китайські судна адміністрація Трампа. Про це повідомив Bloomberg із посиланням на слова джерел, знайомих із питанням.

Попри те, що деталі плану Вашингтона щодо пожвавлення суднобудівної промисловості США поки невідомі, та й Офіс торгового представника США (USTR) ще не вніс своїх пропозицій щодо очікуваних заходів, але ринок уже готується до додаткового ризику, перекладаючи на державні компанії, які наймають китайські кораблі, частково або повністю витрати на будь-які податки. Про це виданню повідомили співрозмовники на умовах анонімності.

У деяких нових договорах оренди встановлюють, що всі збори й податки, якщо їх буде запропоновано USTR і вони будуть введені, повинні покриватися фрахтувальниками. Інша версія обмежує суму витрат, яку сплачує судновласник, решту покриває фрахтувальник.

Серед питань, які хвилюють судновласників, як саме буде визначено китайське судно в останній інстанції.

Як ідеться в повідомленні, наразі USTR рекомендує різні збори, починаючи з розміру до $1 млн за кожен захід судна в порт. Зі слів представника Clarksons, це в кінцевому підсумку може додати до $3,5 млн за відвідування порту, якщо вони побудовані Китаєм за участю китайського оператора, який, своєю чергою, також замовляє судно від китайського виробника.

Згідно з даними Clarksons, понад третину тоннажу суден, які зараз торгують, побудував Китай.

Деякі представники галузі з вантажем великої цінності, для прикладу нафтою, можуть погасити додаткові витрати. Частина власників контейнеровозів також вважають, що через великий обсяг товарів, які можуть перевозити кораблі, новий податок, розподілений між контейнерами, буде майже не відчутним.

А ось ті, хто торгує дешевшими товарами, такими як свіжі фрукти, побоюються, що їм доведеться перекласти витрати на клієнтів і, своєю чергою, завдати шкоди їхньому бізнесу.

Запропонований податок «є регульованою цифрою, яка в основному буде передана споживачеві або клієнтам», — сказав Моріц Фурманн, фінансовий директор MPC Container Ships ASA, під час панельної дискусії на Сингапурській морській конференції цього тижня.

 

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти