В начало

Санкції США ускладнюють розвантаження російської нафти у портах призначення

російський експорт сирої нафти ще не був обмежений останніми санкціями США, спрямованими проти її нафти, і потоки загалом стабільні. Водночас з'являються ознаки того, що так звані тіньові танкери зазнають труднощів з розвантаженням у портах призначення, пише Bloomberg.

У Тихому океані було розвантажено лише два з дев’яти вантажів, доставлених із нафтогазових проєктів острова Сахалін після санкцій. З інших семи чотири стоять біля російського порту «находка», один перебуває між Японією й Південною Кореєю з 17 січня, а інший прибув 3 лютого до Китаю. Останній ще не досяг місця, де він, імовірно, теж буде простоювати.

Ключовий тихоокеанський клас ESPO продовжує рухатися, для його перевезення залучаються непідсанкційні судна. Лише дві з 27 партій нафти, експортованих з 10 січня по 2 лютого, було завантажено на судна, на які накладено санкції Вашингтоном. Жодне з них ще не намагалось розвантажитися. Одне простоювало біля порту в козьміно з моменту завантаження, показують дані відстеження руху суден, зібрані Bloomberg.

Перший танкер, який завантажив постсанкційний вантаж з арктичного порту мурманська, 2 лютого увійшов у Середземне море, прямуючи до Суецького каналу. Дані про доставлення свідчать про те, що він прямує до західного узбережжя Індії, куди має прибути приблизно через два тижні. Нью-Делі заявив, що не прийматиме вантажі на суднах, які потрапили під санкції, після закінчення цього місяця.

Якщо вантажі не будуть розвантажуватися на приймальних терміналах, судна швидко перетворяться на плавучі сховища російської нафти. Один із постсанкційних вантажів із мурманська вже перебуває на судні, яке сигналізує про місце призначення OPL Oman — як потенційне місце зберігання.

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти