Індійський нафтопереробний завод (НПЗ) Nayara Energy цього місяця отримає найнижчий обсяг сирої нафти в історії, оскільки імпорт нафти та експорт нафтопродуктів погіршуються під тиском санкцій ЄС, пише Bloomberg.
За даними відстеження руху суден Vortexa й Kpler, Nayara, яка частково належить російському нафтовому гіганту ПАТ «роснєфть» і внесена до чорного списку Брюсселя в липні, як очікується, отримуватиме трохи менш як 94 тис. барелів сирої нафти на день (б/д) протягом усього цього місяця. Для порівняння, з липня по вересень минулого року цей показник становив майже 366 тис. б/д.
Цього місяця компанія отримала чотири партії флагманської російської марки Urals, або майже 2,9 млн барелів, але останнє постачання відбулася 9 серпня. За даними суднового брокера й відстеження руху суден, більше постачань до кінця місяця не очікується, хоча це ще може змінитися.
НПЗ, третій за потужністю в країні, станом на кінець липня працював майже на 70% своєї потужності. Трейдери кажуть, що цей показник може ще більше знизитися, якщо завод не зможе отримати сировину.
Ситуація не менш складна, коли йдеться про закордонні продажі нафтопродуктів. Хоча Nayara вдалося експортувати деякі вантажі останніми днями, вона покладалася на судна «тіньового флоту» для перевезення цих постачань, оскільки законні судновласники й трейдери трималися якомога далі, щоб уникнути порушення санкцій Європейського Союзу.
Наразі два танкери середньої дальності, що внесені до чорного списку, пришвартовані на терміналі Nayara у Вадінарі, згідно з даними відстеження руху суден. Ocean Autumn і Varg прибули порожніми у вівторок вранці, показують дані. Обидва танкери перебувають під санкціями Великої Британії, а Ocean Autumn також внесений до чорного списку ЄС.
Внутрішні перевізники також відмовилися від співпраці з Nayara, а The Great Eastern Shipping Co. Ltd. і Seven Islands Shipping Ltd. відмовилися від угод про перевезення палива з одного місцевого порту до іншого, повідомляють джерела, знайомі з подіями. Вони попросили не називати їхніх імен через конфіденційність торгівлі. У результаті Nayara перейшла на наземний транспорт, такий як вантажівки й залізниця, щоб доставити більше свого палива на ринок.
ЄС запровадив санкції проти Nayara 18 липня за підтримку війни кремля в Україні через торгівлю російською нафтою. Відтоді Nayara постала перед труднощами як з випискою, так і з отриманням платежів, що змусило її вимагати авансових платежів або акредитивів до завантаження партій палива, водночас знижуючи тарифи на своєму НПЗ Vadinar.
Керівники мумбайського НПЗ провели зустрічі з кількома міністерствами уряду Індії, щоб отримати консультації з різних питань, які заважали її бізнесу після санкцій. Однак Нью-Делі не надав значної підтримки Nayara, оскільки вона намагається впоратися з наслідками додаткових мит, оголошених президентом США Дональдом Трампом.
Державний банк Індії, найбільший кредитор країни, припинив обробку торгових і валютних операцій для Nayara через потенційні санкції, повідомила цього тижня газета Economic Times. НПЗ вже звернувся до федерального уряду з проханням стати посередником у відносинах з місцевим кредитором, таким як UCO Bank Ltd., після того, як санкції ЄС спонукали великі банки до більшої обережності.
Nayara експлуатує НПЗ потужністю 400 тис. б/д і володіє майже 7 000 торгових точок з продажу палива по всій Індії. Він також розробляє інтегрований нафтохімічний завод поруч зі своїм НПЗ. Власність Nayara наразі розділена між «роснєфтью» й інвестиційним консорціумом SPV Kesani Enterprises Co., тоді як решта акцій належить роздрібним інвесторам.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти