Європейський Союз 14 серпня вирішив запровадити тимчасове антидемпінгове мито на імпорт біодизелю з Китаю. Про це повідомляє Liga.net із посиланням на документ в Офіційному законодавчому журналі ЄС.
Ставка мита, залежно від виробника, варіюється від 12,8% до 36,4% і вводиться на півроку.
Рішення ухвалено за результатами розслідування, яке Єврокомісія провела на основі скарг європейських виробників біопалива.
Європа – найбільший експортний ринок для китайських постачальників біодизелю, але після того, як Єврокомісія 2023 року почала антидемпінгове розслідування, постачання впали. За перші шість місяців 2024 року вони скоротилися на 51% порівняно з аналогічним періодом попереднього року – до 567 440 тонн, пише Reuters із посиланням на дані китайської митниці.
Червневі постачання взагалі стали найменшими з середини 2019 року.
На своєму піку 2023 року експорт китайського біодизелю в ЄС сягнув 1,8 млн тонн. Частка Китаю у постачаннях становила 90%.
Найбільший імпортер біодизелю з Китаю – Нідерланди. За ними йдуть Бельгія й Іспанія.
Китайські виробники біодизелю за останні роки отримали величезні прибутки, максимально скориставшись зеленою політикою Євросоюзу, яка надає субсидії компаніям, що використовують біодизель як екологічне паливо для транспорту. Серед них – Repsol, Shell і Neste.
Багато китайських виробників біодизелю – це невеликі приватні заводи з кількома десятками працівників, які переробляють відпрацьовану олію з ресторанів.
Мита стосуватимуться понад 40 компаній, серед яких провідні виробники Zhejiang Jiaao, Henan Junheng і Longyan Zhuoyue Group.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти