Продажі нових автомобілів у Європі зросли в листопаді п’ятий місяць поспіль у річному вимірі, чому сприяло збільшення реєстрацій електромобілів на ринках Німеччини, Італії й Іспанії, показали дані європейського автомобільного лобі ACEA.
Як пише Reuters, реєстрації акумуляторних електромобілів, що є показником продажів, досягли частки ринку 21% у Європейському Союзі, 26% у Великій Британії й 98% у Норвегії.
Автомобільна промисловість Європи стикається з проблемами, включаючи конкуренцію з боку Китаю, імпортні митні бар’єри США й труднощі з прибутковим виконанням внутрішніх правил для впровадження електромобілів.
Минулого тижня Європейська комісія оприлюднила план відмови від чинної заборони на автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) з 2035 року після тиску з боку автомобільного сектору регіону. Це стало найбільшим відступом блоку від його зеленої політики за останні роки.
Аналітики наголошують, що у довгостроковій перспективі електромобілі залишаються майбутнім галузі.
Продажі в Європейському Союзі, Великій Британії та Європейській асоціації вільної торгівлі зросли на 2,4%, до 1,1 млн авто у листопаді, показали дані ACEA.
Реєстрації автомобілів Volkswagen зросли на 4,1%, Renault — на 3%,
у Stellantis вони впали на 2,7% після трьох місяців зростання.
Реєстрації Tesla знизилися на 11,8%, хоча рекордні продажі в Норвегії пом’якшили втрати на інших ринках. У китайського конкурента BYD вони зросли на 221,8%. Частка ринку Tesla за місяць становила 2,1%, тоді як у BYD — 2%.
Загальний обсяг продажів автомобілів у ЄС зріс на 2,1%, майже до 900 тис. авто. Реєстрації акумуляторних електричних, гібридних електричних і підзаряджуваних гібридних автомобілів зросли на 44,1%, 38,4% і 4,2% відповідно, що разом становить 65,6% реєстрацій у блоці, порівняно з 56% у серпні 2024 року.
«Попри нещодавню позитивну динаміку, загальні обсяги залишаються значно нижчими за допандемічний рівень», — йдеться у заяві ACEA.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти