В начало

Податковий комітет рекомендує Раді розглянути акцизний законопроєкт

Податковий комітет ВР, розглянувши проєкт закону про внесення змін до Податкового кодексу щодо ставок акцизного податку, рекомендував Раді внести документ у порядок денний сьомої сесії. Про це йдеться у висновку на проєкт зазначеного закону, оприлюдненому на сайті парламенту.

Зазначений законопроєкт, вказано у документі, розроблено головним чином для «забезпечення функціонування економіки, а також належного наповнення дохідної частини бюджету за рахунок надходження податкових платежів».

Тож проєктом закону № 7668 пропонується повернути скасований раніше акцизний податок на пальне, запровадивши при цьому однакову для всіх видів пального (бензинів моторних, важких дистилятів та інших нафтопродуктів, скрапленого газу, бутану, ізобутану) ставку цього податку обсягом 100 євро за 1000 л «на період до припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України».  

Разом з цим комітет пропонує скоротити наполовину строк внесення альтернативних до цього законопроєктів — 7 днів замість 14, а співдоповідачем від комітету під час його розгляду на пленарному засіданні визначити голову комітету Данила Гетманцева.

Нагадаємо, Верховна Рада 15 березня 2022 року ухвалила закон №7137-д, яким передбачила нульову ставку акцизу на бензин, дизельне пальне й скраплений газ і зменшення ПДВ з 20-ти до 7%.

Як повідомляв enkorr, через п’ять місяців уряд вніс у Верховну Раду законопроєкт про скасування пільгового оподаткування на пальне, який було зареєстровано на сайті парламенту 14 серпня.

Зазначимо, до війни «нафтові» акцизи приносили в бюджет до 70 млрд грн, або до 2,25 млрд євро на рік (за торішнім курсом). ПДВ на акциз — ще 0,45 млрд євро відповідно. Ставки були такі: бензин — 213 євро/1000 л, ДП — 139, скраплений газ — 52 євро.

На думку директора Консалтингової групи «А-95» Сергія Куюна, після повернення акцизу ціни на нафтопродукти на АЗС залишаться на поточному рівні. Таку ж думку висловив і Олександр Кубраков, міністр інфраструктури України (Мінінфраструктури ініціювало подання законопроєкту).

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти