В начало

ОККО, WOG, KLO, «БРСМ»: як мережі АЗС донатили на армію

Чотири мережі автозаправних станцій увійшли до опитування «NV Бізнес» щодо обсягів допомоги силам оборони з початку повномасштабного вторгнення.

Мережа АЗК ОККО посіла місце у першій десятці компаній, які показали найвищий рівень відповідальності й соціальної активності з початку Великої війни. Внесок мережі — 1,4 млрд грн.

У першій трійці лідерів — «СКМ» Ріната Ахметова (7,6 млрд грн), бізнес і фонди Віктора Пінчука із 5,77 млрд грн, а також Фонд Петра Порошенка, сума допомоги якого перевищила 4 млрд грн.

ОККО також виділила найбільше коштів на допомогу ЗСУ й на гуманітарні потреби серед представників паливного ритейлу. Також у мережі WOG озвучили суму допомоги за два роки обсягом 142 млн грн, у «БРСМ» — 64 млн грн й KLO — 30 млн грн.

У перерахунку допомоги з однієї станції ОККО (407 АЗС) перерахувала 3,3 млн грн, KLO (70 АЗК) — 428,5 тис. грн, WOG (371 АЗК) — 380 тис. грн і «БРСМ» (208 АЗК) – 307,7 тис. грн. 

Як повідомляв enkorr, ОККО також є лідером зі сплати податків на паливному ринку й за показником прибутковості АЗС. Протягом року спільно із фондом «Повернись живим» мережа реалізувала два етапи проєкту «Око за Око», перераховуючи 1 грн з кожного літра фірмового пального Pulls. Сумарно було зібрано 725 млн грн. Наразі проходить третій етап проєкту, мета якого – збір 500 млн грн на 10 «Пульстронів» – комплексів розвідки й ураження – для десантно-штурмових військ.

Нагадаємо, раніше очільник Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн, проаналізувавши сплату податку на прибуток найбільшими 48 мережами заправних станцій у III кварталі 2023 року, заявив, що більшість із них приховують прибутки.

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти