Попит на мазут, дизельне пальне й бензин марки E5 у Німеччині зріс за тиждень до 29 листопада завдяки падінню внутрішніх цін, повідомляє Argus. Перехід на зимовий сорт і низькі запаси ще більше підвищили попит на пальне.
Середні дистиляти минулого тижня торгувалися за нижчими цінами по всій країні, при цьому ціни на мазут і дизельне пальне впали приблизно на 0,60 євро/100 л порівняно з попереднім тижнем. Падіння відповідало падінню вартості ф’ючерсів на газойль Ice, яке зазнало тиску через перспективу введення мит США проти Канади, Китаю й Мексики, на яку вказав обраний президент Дональд Трамп.
Минулого тижня надмірна пропозиція нафтопереробних заводів (НПЗ) на півдні й заході Німеччини спричинила додатковий тиск на внутрішні ціни. Постачальники пропонували мазут, дизельне пальне й бензин із комплексу Bayernoil потужністю 215 тис. барелів на добу (б/д) у Нойштадті-Фобурзі, НПЗ компанії Miro потужністю 310 тис. б/д у Карлсруе й комплексу Shell потужністю 334 тис. б/д у Рейні за нижчими цінами, ніж навколишні пункти завантаження, щоб виконати договірні обсяги відбору до кінця місяця.
Минулого тижня перехід на зимовий сорт підтримав попит на пальне у Німеччині. Останніми тижнями споживачі замовляли меншу кількість дизельного пального, чекаючи переходу на зимові специфікації, перш ніж поповнювати свої запаси. Після переходу спотові обсяги дизельного пального, про які повідомляє Argus, постійно зростали. Зі слів трейдерів, очікуване підвищення податку на CO2 у Німеччині на 10 євро/т наступного року, ймовірно, призведе до збільшення запасів продукту з середини грудня.
Наприкінці минулого тижня рівень дизельного пального у баках для кінцевих споживачів становив лише 52%. Ступінь, до якої збільшення податку на CO2 чинитиме тиск на імпорт дизпального, залежить від того, чи зможуть німецькі НПЗ підтримувати нинішній високий рівень продуктивності. На цей час імпорт у Німеччину через північні порти країни або вздовж Рейну неможливий через порівняно низькі внутрішні ціни.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти