Мережа автозаправних комплексів UKRNAFTA продовжує розвивати мультиканальність клієнтських сервісів і нарощує показники, йдеться у повідомленні прес-служби компанії.
«Наразі державна мережа входить у ТОП-3 мереж України за проливами, — зазначив виконувач обов'язків голови правління АТ «Укрнафта» Юрій Ткачук. — Триває модернізація: відкриваються сучасні мінімаркети, розширюється асортимент, оновлюється обладнання. Дякую команді UKRNAFTA за стабільний розвиток, що забезпечує найкращий сучасний досвід для наших клієнтів».
Непаливні продажі у першому півріччі 2025 року зросли майже на 75% порівняно з аналогічним періодом 2024-го. За групами товарів: гарячі й холодні напої +100%, хотдоги +50%, омивачі власної марки UKRNAFTA +80%, оригінальний AdBlue +35%.
Картками й талонами UKRNAFTA вже користується більше ніж 8,3 тис. клієнтів. Загалом з 2023 року, коли з'явилася власна B2B програма компанії, емітовано 170 тис. карток, якими можна скористатися на 1 503 АЗК, як наших, так і партнерських.
«Розроблений і запущений наприкінці 2023 року застосунок UKRNAFTA зараз має 1,5 млн активних користувачів і перебуває у топ PlayMarket та AppStore. Щоденно його встановлюють 3-4 тис. людей», — зазначили у компанії.
Як повідомляв enkorr, у Хмельницькому запрацювала перша електрозарядна станція, встановлена в межах партнерства між мережею АЗС «Укрнафта» та оператором зарядної інфраструктури ТОКА.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти