В начало

Індійське ДП все більше постачається в Азію, все менше – у Європу

Відвантаження дизельного пального з Індії в Європу в лютому найнижче з 2022 року, оскільки напади хуситів на торгові судна продовжують порушувати міжнародну торгівлю, спрямовуючи більше вантажів до Азії, пише Bloomberg.

Потоки до Європейського Союзу і Великої Британії впали, оскільки вищі витрати на фрахт, викликані триваючими потрясіннями в Червоному морі, а також незаплановане обслуговування нафтопереробних заводів (НПЗ) в Азії зробили економіку торгівлі кращою для відправлення вантажів на схід, а не на захід.

Згідно з даними Vortexa Ltd., зібраними Bloomberg, у перші два тижні лютого надходження палива з Індії в Європу становило в середньому лише 18 тис. барелів на день (б/д), що на 90% менше порівняно з середнім показником січня. Зі слів Джеймса Ноеля-Бесвіка, аналітика Sparta Commodities, падіння частково сталося через підвищення вартості доставки на захід минулого місяця.

«Економіка для експорту на схід — регіон Сингапур — була набагато кращою, ніж на захід», — сказав Ноель-Бесвік. Танкери, які прямують до Європи чи Атлантичного басейну, змушені через загрозу хуситських бомбардувань обходити південноафриканський мис Доброї Надії, збільшуючи довжину подорожі й витрати, або використовувати Суецький канал, «з пов’язаними ризиками і надзвичайно високим страхуванням ризику війни».

Згідно з даними, не було імпорту дизельного пального до ЄС у перші два тижні лютого, а до Великої Британії – лише одна партія. Однак Marlin Sicily і Marlin La Plata нещодавно завантажили бочки в Індії й прямують до Роттердама, причому перша сигналізує про прибуття пізніше цього місяця, згідно зі звітом порту і даними відстеження руху танкерів, зібраними Bloomberg.

В іншому місці надходження дизпального з Індії до азіатських пунктів призначення, включаючи деякі вантажі до Саудівської Аравії й Бангладеш, різко зросли в перші два тижні місяця. Більше вантажів на таких суднах, як Peace Victoria й Orange Victoria, пливе до Східної Азії.

Краща арбітражна економіка повинна означати збільшення експорту дизельного пального з Індії до європейського регіону найближчими тижнями, сказав Ноель-Бесвік.

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти