Три нафтові танкери, які потрапили під британські санкції за транспортування російської нафти, пливуть під прапором країни, реєстр морських суден якої базується в Лондоні. Про це повідомляє Bloomberg.
Galaxy, Liberty й Rigel, які цього року відвантажували нафту з росії, перейшли під прапор Барбадосу, однієї з найбільш авторитетних держав у світі з реєстрації суден, свідчать дані галузі. Реєстр морських суден Барбадосу базується у Верховній комісії країни в Лондоні, яка має дипломатичний імунітет.
Проте зв’язок з Лондоном буде незручним для британського уряду, який визнав цього літа, що всі три танкери відіграли певну роль у намірах дестабілізувати Україну. На той час вони мали різні назви, належали російській державній танкерній компанії «совкомфлот» і плавали під прапором Габону.
Торговельні судна дуже часто плавають під так званими відкритими реєстрами в країнах, які не мають відношення до тих, де судна є бенефіціарною власністю. Це може бути зроблено для того, щоб зробити дотримання міжнародних морських правил більш ефективним передусім економічно. Ці так звані держави прапора відіграють важливу роль у забезпеченні галузевих стандартів безпеки.
Міністерство закордонних справ, Співдружності та розвитку Великої Британії спрямувало запит до Міністерства фінансів. Казначейство не відразу відповіло на запит про коментар. Джованні Сінільо, головний виконавчий директор Барбадоського реєстру, підтвердив, що кораблі тимчасово зареєстровані під прапором країни, але відмовився від подальших коментарів.
Окрім конкретних санкцій щодо суден, Велика Британія також бере участь в обмеженні цін на російську нафту. Згідно з ініціативою «Великої сімки», компаніям не дозволяється надавати ключові послуги для російських перевезень, якщо вартість транспортованих вантажів перевищує певні порогові значення. У разі з сирою нафтою цей ліміт становить $60 за барель.
Отримати барбадоський прапор — добра новина для трьох танкерів. Країна входить до так званого білого списку, опублікованого Паризьким меморандумом про взаєморозуміння щодо державного портового контролю, країн, які дотримуються вищих стандартів безпеки суден. Тоді як Габон не має рейтингу.
Після санкцій Великої Британії право власності на два танкери перейшло до «невідомих» організацій у морських базах даних.
Liberty, колишня NS Laguna, завантажила вантаж російської нафти Urals у приморську на Балтійському морі 16 серпня і зараз перебуває у Ла-Манші. Його кінцевим пунктом призначення є Індія, згідно з інформацією про доставлення, зібраною Bloomberg.
Rigel, колишній Primorsky Prospect, нещодавно увійшов у Середземне море через Суецький канал після доставлення російської нафти до Індії.
Galaxy, колишній Korolev Prospect, прибув до російського арктичного порту «мурманськ» 12 серпня після проходження Північним морським шляхом із Берингової протоки.
Це одне з двох суден, які раніше були названі такими, що входять у довгостроковий чартер для російського проєкту «сахалін-2». Перш ніж взяти на себе цю роль, він потребує модифікації, яку він, можливо, збирається пройти в мурманську.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти