В начало

Китайські незалежні НПЗ скорочують імпорт нафти з Венесуели через зростання ціни

Незалежні нафтопереробні заводи (НПЗ) Китаю в жовтні скоротили імпорт важкої бітумної суміші, і ця тенденція, ймовірно, збережеться в найближчими місяцями через зростання ціни, оскільки з’являються конкуренти, включаючи державну компанію PetroChina. Про це повідомили ринкові джерела S&P Global Commodity Insights 6 листопада.

Згідно з даними S&P Global, імпорт бітумної суміші Шаньдунського НПЗ упав до тримісячного мінімуму біля 979 тис. тонн у жовтні, що на 49% менше порівняно з 1,93 млн тонн у вересні.

Бітумна суміш зазвичай складається з різних сортів венесуельської важкої сирої нафти, змішаної разом у водах Малайзії, і використовується китайськими незалежними НПЗ для виробництва асфальту. Щоб уникнути санкцій, ці змішані вантажі назвали малайзійською бітумною сумішшю.

Декілька торговельних джерел повідомили, що вантажі сирої нафти, які пропонуються на основі FOB Венесуела, може бути переведено на знижку приблизно в $16/барель до ф’ючерсів ICE Brent на базі DES Шаньдун. Знижка на бітумну суміш скоротилася на $5-6США/барель, до послаблення санкцій вона складала $21-22 /барель.

Більшість цих вантажів для завантаження, швидше за все, буде спрямовано у США, залишаючи менше барелів на схід на тлі обмеженого виробництва, додали вони.

«Ця ціна навряд чи може бути прийнятною для незалежних НПЗ, і державні НПЗ можуть бути єдиними покупцями в Китаї», — сказало торгове джерело в Шаньдуні.

«PetroChina візьме до 8 млн барелів сирої нафти з Венесуели з оплатою в юанях», — повідомило джерело, обізнане з цим питанням.

Незалежні виробники асфальту, вочевидь, звернуться до іншої важкої сировини, як-от Cold Lake, Castilla або Basrah Heavy як альтернативи венесуельським барелям, повідомили джерела на ринку.

«Ці альтернативи також досить дорогі, тому інтереси до купівлі залежать від прогнозу ціни на асфальт та його економічності», — сказало джерело трейдера.

Така зміна сировини має вирішальне значення для цих виробників асфальту. Джерела повідомили, що це може змінити сектор за рахунок того, що деякі НПЗ припинять виробництво асфальту через низьку маржу і конкуренцію.

Згідно з даними S&P Global, за перші 10 місяців цього року незалежні НПЗ Китаю імпортували 11,55 млн тонн бітумної суміші, що на 21% менше порівняно з 14,62 млн тонн за той же період торік.

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти