Згідно з даними моніторингу судна Refinitiv Eikon, два вантажі дизельного пального, що прямували з росії у Південну Америку, перейшли з Чилі до Бразилії.
росія експортувала паливо до багатьох країн, які раніше імпортували невелику кількість нафти або взагалі не імпортували її, оскільки Європейський Союз заборонив імпорт російського палива в лютому відповідно до санкцій, щоб покарати росію за її повномасштабне вторгнення в Україну.
У Латинській Америці, де імпорт палива відновився до допандемійного рівня, Бразилія стала основним імпортером російських дизельних вантажів, а Куба також нарощує закупівлі російської нафти й палива, згідно з даними Eikon.
Раніше цього місяця танкер Oscar під прапором Ліберії відправився з російського терміналу в приморську, перевозячи дизель до Південної Америки. Він вказав Чилі як пункт призначення, але пізніше змінив його на бразильський порт «Суапе», де зараз очікує на розвантаження.
Танкер Zeynep під прапором Сент-Кітс і Невіс також завантажився в приморську й сповістив кілька країн, включаючи Чилі, які заплановано пункти призначення, перш ніж досягти узбережжя Бразилії цього тижня.
Третій дизельний вантаж, який цього місяця відправився з приморська з дизелем, Zoilo під прапором Мальти, також перетинає Атлантичний океан, прямуючи до Бразилії.
Бразилія не має обмежень на імпорт російського дизельного пального. Однак деякі компанії уникають купувати російське паливо через внутрішні правила відповідності.
Наразі невідомо, які компанії зафрахтували судна до Бразилії.
Раніше Reuters повідомляв, що ці два вантажі ознаменували б початок експорту російського дизпального до Чилі. Чилійські компанії ENAP, Copec і Enex повідомили Reuters, що не купували вантажів.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти