росія все ще покладається на європейське судноплавство для транспортування своєї нафти, попри те, що постачання в країні перевищують цінові обмеження країн «Великої сімки».
Про це пише Bloomberg із посиланням на звіт Центру дослідження енергії та чистого повітря.
«Приблизно дві третини російської сирої нафти й нафтопродуктів транспортується на суднах, які застраховані або належать державам, що встановлюють обмеження цін, встановлені G-7 та її союзниками», – йдеться у звіті.
Це свідчить про те, що москва все ще активно використовує європейську судноплавну галузь, пише Bloomberg.
Цінове обмеження встановили для того, аби залишити російську нафту на світовому ринку, однак суттєво знизити доходи кремля. «Окрім використання європейських суден, росія також зібрала так званий тіньовий флот танкерів, які діють поза юрисдикцією держав, що запровадили санкції. Вони зазвичай перевозять нафту на менші відстані, де той самий обсяг може бути транспортовано меншою кількістю суден», – нагадує агентство.
Однак дослідники вказують, що держави не докладають достатньо зусиль для примусу до дотримання цінового обмеження на російську нафту.
«Більше ніж через використання «тіньового флоту», вплив обмеження ціни на нафту ослаблюється неспроможність урядів, які беруть у цьому участь, сповна примушувати до дотримання межі й карати порушників», – сказав один із авторів звіту Ісаак Леві.
Нагадаємо, росії вдалося уникнути обмежень «Великої сімки» на більшу частину свого нафтового експорту, і така зміна торговельних потоків сприятиме збільшенню доходів кремля, оскільки ціни на нафту спрямувалися до $100 за барель.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти