У початок

За потреби KLO може збільшити закупівлю пального у два-три рази (відео)

Столична мережа АЗК KLO у разі крайньої потреби може збільшити закупівлю пального у два-три рази. Про це в інтерв’ю директору Консалтингової групи «А-95» Сергію Куюну розповіла комерційний директор мережі Наталія Малецька.

«Пальне є, воно їде, купити його можна без проблем», — зазначила вона.

В'ячеслав Стешенко, співзасновник KLO, додав, що весняна криза настільки всіх загартувала, що наразі компанія працює на перспективу і розглядає нові напрямки постачань.

«Ми вже напрацювали стільки зав’язків, що зараз розглядаємо Катар, їздили на перемовини в Туреччину. Ми особисто знаємо компанії, які бо'зна де, вчимо навіть їхні мови», — каже Стешенко.

При цьому Наталія Малецька пояснила, що на сьогодні мережа купує пального рівно стільки, скільки їй потрібно. «Купити наразі пальне не проблема. Ми зараз більше впираємося в логістику. З нею важче, але ми все одно цю проблему розв'яжемо», — каже вона, зазначивши, що основний обсяг пального постачається морем.

«І якщо на морі шторм чи туман, танкери не вантажаться. Відповідно, зсуваються графіки відвантаження і виникає невеликий дефіцит на день-два», —  пояснила вона.

Нагадаємо, раніше своїм баченням ситуації на ринку пального у короткому інтерв’ю Сергію Куюну поділився керуючий директор WOG Holding BV Андрій Пивоварський.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти