У початок

В Україні попит на нові легковики у приватному секторі зріс на 5%

За даними асоціації «Укравтопром», із січня по вересень 2025 року український автопарк поповнили майже 53 тис. нових легкових автомобілів. З цієї кількості 69% було реалізовано приватним покупцям, а 31% — юридичним особам.

Порівняно з аналогічним періодом 2024 року, продажі в приватному сегменті зросли на 5%, тоді як у корпоративному — зменшилися на 10%.

Найпопулярніші моделі серед приватних клієнтів:

  • Toyota Rav-4 — 1 988 од.,
  • Byd Song Plus — 1 950 од.,
  • Volkswagen Id.Unyx — 1 538 од.,
  • Hyundai Tucson — 1 451 од.,
  • Renault Duster — 1 264 од..

Найпопулярніші моделі серед юридичних осіб:

  • Renault Duster — 2 599 од.,
  • Skoda Octavia — 729 од.,
  • Toyota Prado — 551 од.,
  • Skoda Kodiaq — 533 од.,
  • Toyota Rav-4 — 516 од..

Renault Duster залишається лідером серед корпоративних клієнтів, а Toyota RAV-4 — серед приватних. Попит на електромобілі й гібриди також демонструє стабільне зростання.

Бум електромобілів в Україні значною мірою пояснюється чинними податковими пільгами на їх імпорт. Так, згідно з даними Державної митної служби, лише у вересні пільги зі сплати митних платежів за ввезення електромобілів становили 2 млрд грн.

Нагадаємо, ці пільги будуть планують скасувати з нового року. Тому лобі цього бізнесу в Україні активізувалося — у Верховній Раді зареєстровано одразу два законопроєкти, що передбачають продовження пільгового режиму на ввезення електрокарів після 1 січня 2026 року.

Водночас голова парламентського Комітету з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев публічно заявив, що жодного продовження не буде — пільги діятимуть тільки до кінця 2025 року.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти