У початок

У «масляному тиховодді»: «Корнет» подав скарги на учасників рамкового тендера

Також є російською мовою

Компанія «Корнет Холдинг» оскаржить в Антимонопольному комітеті (АМКУ) допуск компаній «Міроіл», «Торум», «КСМ Трейд» і «Араз Оіл» до рамкового тендеру «Укрзалізниці» на закупівлю 5 тис. т моторних масел М-14В2. Про це свідчить її скарга від 18 листопада, опублікована в системі електронних торгів ProZorro.

«Зобов'язати тендерний комітет філії «Центр забезпечення виробництва» скасувати рішення про допуск до аукціону тендерних пропозицій учасників «Міроіл», «Торум», «КСМ Трейд» і «Араз Оіл», – ідеться в тексті скарги.

На думку представників «Корнет Холдинг», компанія «Араз Оіл», яка сама масла не виробляє, не надала гарантій виробника – компанії «АЛКО» – щодо якості продукції. Також у тендерній документації відсутня інформація про термін дій відносин «Араз Оіл» і виробника.

Крім того, скаржник вказує на те, що наданий «Араз Оіл» сертифікат системи менеджменту якості «АЛКО» дійсний до 10 жовтня, тобто його вже прострочено.

Що стосується претензій до тендерних пропозицій інших конкурентів, то у всіх випадках «Корнет Холдинг» зазначає, що оцінка відповідності їхньої продукції здійснювалася філією «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту» (НДКТІ). Тим часом у тендерній документації відсутня інформація, чи є філія НДКТІ уповноваженою структурою АТ «Укрзалізниця».

Також скаржник заявляє, що вищезгадані компанії не надали висновків аудитів, які б свідчили про те, чи є у них або у їх виробників змога випускати масла, які є предметом закупівлі.

Крім цього, в скарзі «Корнет Холдинг» сказано, що «Міроіл» не зміг підтвердити факт постачання масла М-14В2 виробництва «НВП Агрінол», паспорт якості продукції якого було подано в тендерній документації.

АМКУ призначив розгляд скарги на 30 листопада.

Як повідомлялося раніше, на тендери «Укрзалізниці» допускається дві категорії постачальників: або тих, які мають досвід постачання даної продукції в 2015-2017 роках, або тих, які пройшли дорогу і тривалу процедуру допуску застосування масел, спеціально розроблену «Укрзалізницею» (вимоги СТП-Н 04-009: 2017). На думку ТОВ «Євро Ойл Продакшн» (афілійована з «Корнет Холдинг»), така сертифікація створює нерівні умови, оскільки постачальники масел у 2015-2017 роках не повинні були проходити цю процедуру, яка вимагає значних витрат. Нині її пройшли тільки «Євро Ойл Продакш» і ТОВ «Hill Corporation». Для створення справедливого ​​конкурентного середовища «Євро Ойл Продакшн» пропонувала зобов'язати всіх претендентів пройти або хоча б розпочати процедуру допуску. Проте Антимонопольний комітет відмовив компанії у відповідній скарзі.

АТ «Укрзалізниця» – найбільший споживач мастильних матеріалів в Україні, який щорічно закуповує десятки позицій загальним тоннажем близько 15 тис. т. У 2019 році сума витрат на цю номенклатуру склала понад 560 млн грн.

Рамкові тендери на закупівлю масел уперше було оголошено влітку 2020 р.. Процедура цих конкурсів наступна: після надходження заявок УЗ проводить їх кваліфікацію щодо відповідності тендерним умовам. Надалі з цими компаніями буде укладено рамкові угоди. Між постачальниками, з якими було підписано контракти, періодично проводитимуться конкурси цінових пропозицій.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти