Імпорт палива до Каліфорнії у травні зріс до найвищого рівня за чотири роки, оскільки нафтопереробні заводи (НПЗ) звернулися до історичних торгових партнерів в Азії й використали деякі незвичайні маршрути, щоб компенсувати дефіцит у штаті №2 за споживанням нафти в США, згідно з даними судноплавства й трейдерами, повідомляє Reuters.
Зростання постачання до Каліфорнії дає змогу зазирнути у майбутнє найбільших ринків бензину й реактивного палива в США, які, як очікується, стануть більш залежними від імпорту після того, як Phillips 66 і Valero закриють два великі НПЗ у штаті до наступного року на тлі зростаючого регуляторного й цінового тиску, а також зниження попиту на бензин.
«Потужності перероблення Каліфорнії скорочуються швидше, ніж знижується попит на паливо, що змушує штат довгостроково залежним від імпорту», — сказав аналітик Kpler Суміт Рітолія.
Загальний імпорт нафтопродуктів до Каліфорнії зріс до 279 тис. барелів на день (б/д) у травні, що є найвищим показником з червня 2021 року, коли було імпортовано аналогічний обсяг, згідно з даними системи відстеження руху суден Kpler.
Близько 187 0тис. б/д, або майже 70% імпорту, надійшло з Південної Кореї й інших азійських експортерів, які історично були головними торговельними партнерами Каліфорнії та інших штатів Західного узбережжя, географічно ізольованих від основних центрів нафтоперероблення США вздовж узбережжя Мексиканської затоки.
Нещодавні перебої в роботі НПЗ у Каліфорнії, що належать Chevron, PBF Energy й Valero, спричинили кризу постачання на ринки вздовж Західного узбережжя США, що вимагало збільшення імпорту, заявили трейдери й аналітики.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти