Популярність автомобілів з традиційними двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) в Україні падає. У жовтні 2025 року їхня сукупна частка на ринку нових легковиків скоротилася до 48%, тоді як торік цей показник перевищував 62%.
Про це свідчать дані асоціації «Укравтопром».
Як зазначається, ключовим фактором обвалу стало рекордне зростання попиту на повністю електричні моделі. Вони стали найпопулярнішими в Україні, охопивши 31% жовтневих продажів нових авто, що є двократним зростанням порівняно з 16,6% торік.
Унаслідок цього бензинові авто, які тепер посідають лише друге місце, зменшили свою частку з 36,1% до 29,6%.
Дизельний сегмент продемонстрував ще більше падіння, його частка скоротилася з 26,3% до 18,6% за рік.
Єдиним сегментом із практично незмінною часткою залишилися гібриди, які зайняли 20,6% ринку (проти 20,7% у жовтні 2024 року). На автомобілі з ГБО, як і торік, припало менш як 1% продажів нових авто.
Лідерами у сегментах стали Volkswagen ID.Unyx серед електрокарів, HyundaiTucson серед бензинових і авто з ГБО, Toyota RAV-4 у гібридному сегменті й Renault Duster серед дизельних моделей.
Як повідомляв enkorr, бум електромобілів в Україні значною мірою пояснюється чинними податковими пільгами на їх імпорт, які мають завершитися вже до кінця року.
Нагадаємо, Верховна Рада підтримала правку народного депутата Дмитра Разумкова до проєкту державного бюджету-2026 у першому читанні, яка передбачає продовження податкових пільг на імпорт електромобілів до 1 січня 2027 року.
Проте зі слів нардепа від «Голосу» Ярослава Железняка, прийняття правки ще не вважається ухваленим остаточно рішенням, оскільки у листопаді уряд ще має подати фінальний текст.
Голова податкового комітету ВР Данило Гетманцев також заявив, що голосуванням у першому читанні рада не продовжила пільги на імпорт електрокарів. «І переконаний, не продовжимо», — додав він.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти