В начало

У березні зросли морські постачання нафтопродуктів з росії

У березні експорт продукції з росії досяг післявоєнного максимуму в 3,1-3,2 млн барелів на день (б/д) завдяки різкому зростанню морського експорту. Зараз це трохи більше 3 млн б/д, виходячи з даних про судноплавство за 1-23 березня, порівняно з 2,5 млн б/д у лютому, повідомляє Intelligence.

Відвантаження з Чорного моря цього місяця зросли на 50%, до 1,2 млн б/д після того, як лютневі шторми призупинили діяльність на кілька днів.

Що стосується напрямків, російську продукцію розкупають в Азії, на Близькому Сході і в Африці, а кілька вантажів перетнули Атлантику.

Однак не всі обсяги знаходять свій дім: дані про доставку вказують на те, що близько 650 тис. б/д завантаженої в березні продукції перебуває в морі без пункту призначення. Враховуючи довгі й дорогі рейси, цей надлишок викликає питання про те, як довго росія зможе підтримувати такий високий рівень експорту.

Перший квартал 2023 року стане знаменним для російського експорту нафтопродуктів. Середній обсяг експорту за три місяці має досягти 2,9 млн б/д, що на 150 тис. б/д більше, ніж 2022 року, і на 50 тис. б/д 2021 року.

Морський експорт на рівні 3 млн б/д за перші 23 дні березня на 380тис. б/д перевищує середній показник минулого року.

Експорт дизельного палива, згідно з офіційними даними Energy Intelligence, цього року в середньому становить 745 тис. б/д, що майже на 50 тис. б/д більше, ніж у середньому 2022 року, тоді як виробництво дизельного пального зросло на 75 тис. б/д за той самий період, до 1,81 млн б/д.

Експорт мазуту, який росія виробляє у великій кількості через низьку потужність переробного флоту, третього за величиною у світі, становив у січні-лютому в середньому 612 тис. б/д, згідно з офіційними даними, що на 40 тис. б/д більше, ніж 2022 року.

Тим часлм експорт залізницею нижчий через затори на російських коліях, викликані головним чином різким зростанням постачань вугілля, і нестачу вагонів-цистерн для легких продуктів. Аналітики кажуть, що нафтові компанії більше не можуть гарантувати терміни доставки вантажів на далекі відстані, а деякі навіть заплатили штраф за недоставку й продали продукт деінде, повідомило джерело Energy Intelligence, знайоме з ситуацією.

Проте всі ознаки вказують на те, що найближчими місяцями росія експортуватиме більше продукції залізницею до таких місць, як Іран, Центральна Азія, Пакистан і Північна Корея.

Велика міграція російського палива триває, і обсяги, яких зараз уникає Європа, розвозяться по всьому світу.

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти