В начало

Французький імпорт нафтопродуктів зростає через припинення страйків

Постачання нафтопродуктів у Францію зростають, оскільки порти відновлюють роботу після протестів через урядову пенсійну реформу, що дозволяє поповнити внутрішні запаси, повідомляє S&P Global.

Експорт бензину з хабу Амстердам-Роттердам-Антверпен до Франції підскочив до 104 тис. тонн за тиждень, починаючи з 3 квітня, згідно з даними Kpler щодо доставки, порівняно з попереднім чотиритижневим середнім показником на рівні 55 тис. тонн, що є найбільшим зростанням даних, починаючи з 2013 року.

Зі слів Ребеки Фолі, нафтового аналітика S&P Global Commodity Insights, вплив страйків у Франції на європейські товарні ринки був неоднозначним: з кінця березня ціни на бензин різко зросли, а на дизель – пом’якшилися.

«Дизельне пальне здешевшало, попри збої у Франції й обслуговування нафтопереробних заводів (НПЗ) у Європі, через достатні запаси ARA від високого імпорту в останні місяці, вивільнення стратегічних запасів у Франції й слабкий попит», — сказала Фолі.

Економіка Франції тепер побачить «мізерне зростання 2023 року лише на 0,4%», додала вона.

«Тим часом бензиновий крек-спред побачив поштовх від переходу до літнього сорту й максимальної переробки дизельного пального», — пояснила Фолі, зазначивши, що «креки повинні залишатися сильними напередодні літнього попиту».

Аналітики S&P Global бачать крек на рівні $28-29/бар. у квітні-травні. Platts, що є частиною S&P Global, 13 квітня оцінив крек бензину FOB ARA на рівні $21,04/бар., причому щільне змішування компонентів підштовхує крек до рівнів, які востаннє спостерігалися 22 липня.

Коефіцієнт FOB ARA ULSD проти Brent було оцінено на рівні $17,73/бар., мінімальний приблизно за 13 місяців, оскільки Європа успішно замінює продукцію російського походження імпортом із Близького Сходу й США.

Подібним чином Міжнародне енергетичне агентство (МЕА) зазначило, що крек бензину збільшився на початку квітня частково через попит у США, а також через «кумулятивний вплив французьких НПЗ», які сприяли «більш жорсткій картині пропозиції». За даними МЕА, розбіжності щодо дизельного пального зменшилися через «сезонно слабший загальний попит на середній дистилят», що компенсувало зростання попиту на імпорт у Францію.

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти