В начало

Bloomberg: вартість морських перевезень російської нафти різко зросла на тлі санкцій ЄС

Вартість морських перевезень російської нафти різко зростає, оскільки власники танкерів намагаються стягувати більше за ризик на тлі запровадження з 5 грудня санкцій ЄС. Про це повідомляє Bloomberg із посиланням на суднових брокерів.

За даними агентства, середня ставка фрахту судна для постачання російської нафти з Балтійського моря в Індію може зрости з $9-11,5 млн до $15 млн ($20 за барель-$145 за тонну).

Зростання цін відображає проблеми, з якими стикаються перевізники російської нафти.

Наприклад, возити сировину з росії припинять деякі з найбільших власників танкерів у Греції.

«Менша кількість доступних суден і необхідність переорієнтації російської нафти від традиційних покупців у Європі до нових в Азії й на Близькому Сході також сприяють підвищенню цін», – пише Bloomberg.

Агентство зазначає, що дорогі перевезення, у свою чергу, знижують вартість російської нафти Urals у порту відвантаження.

Нафтове ембарго ЄС на морські перевезення нафти з росії почне діяти з 5 грудня.

Євросоюз і країни G7 заборонять банкам, страховикам і портам фінансувати купівлю й продаж російської нафти, страхувати вантажі на суднах або вивантажувати їх, якщо ціна на нафту на борту танкера перевищує встановлений ліміт.

Як раніше повідомляв Bloomberg, США мають намір добиватися запровадження стелі цін на нафту з росії на рівні $60.

Bloomberg також стверджував, що росія напередодні 5 грудня створює «тіньовий флот» із нафтових танкерів, які близькі до москви компанії скуповують у всьому світі, а також готується до перевалки вантажів з одного танкера на інший безпосередньо в морі.

Влада росії обіцяла, що не постачатиме нафту в ті країни, які запровадять «стелю цін».

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти